2019

Iza mene je godina koja mi je bas, na sebi svojstven nacin, obiljezila zivot.
Bila je okicena nepredvidjenim situacijama, opasnostima, borbama, nekad bukvalno za zivot, na neobjasnjiv i nevjerovatan nacin.
Mjesecima je u sebi nosila gomilu bola, ostrih poput iglica bora i cesto nisam znala a ni mogla, da umjesto tih iglica, udahnem miris tog istog bora, koji je blagotvoran za organizam. Gledala sam jednu stranu novcica. Cesto ali ne i dovoljno cesto nasrecu.
I kako ovo nije kukanje jer kod mene vazi bas bukvalno ono, sto me ne ubije, jaca me, reci cu da sam spoznala doslovce, da nikad, bas nikad, nismo sami niti prepusteni sami sebi. Uvijek ima neko ili nesto sto je tu uz nas, kao podrska, pomoc, pomagac…Neko to zove melecima, neko andjelima, neko duhovnim pomagacima, neko nasim visim ja…svejedno kako to zvali, ono je tu…
Steta je da nismo najcesce svjesni te duhovne stvarnosti. U danasnje vrijeme previse zivimo impulsivno, previse povrsno, da bi dopustili necemu takvom da postoji…
Bilo je puno promjena u ovoj godini, puno nekih zaokruzenih lekcija, puno ucenja o sebi, odnosima…i porasla sam:). Mozda ne dovoljno za jednu godinu punu izazova ali ipak je rast.
I nije vazno sta ce donijeti 2020 vec kako cu ja prihvatiti poklon i hocu li gledati u ukrasnu vrpcu i boju ili u sadrzaj.
Drago mi je sto sam spoznala i da promjena u mojoj svijesti, utice automatski na promjenu u mojoj okolini, na druge. Privuceni su mi i pocinjem da shvatam sta se nazire iza mracne sume misli.
Tako da je to sve jedan zivotni ciklus koji ne staje nego se mijenja kako se mijenja i moja percepcija.
Osim tih stvari tu je bilo i jedno preseljenje koje je na neki nacin jos uvijek u toku i koje je nekako zahvatilo cijelu mene (ovo samo ja razumijem).
Zelim jos dodati da je sve ovo bilo lakse za proci kada imas nekog ko te razumije i ko je tu, ne da te drzi da ne padas, vec kada padas, podsjeti te na ustajanje i strpljivost, istrajnost…

Pitam se nekad je li to sve bilo vrijedno ove mene sada, ne znam.
Znam da ne bih ponovo prolazila tim trnovitim putem.
Izabrala bih laksi…

sreca
"Klonim se ljudi koji misle da je drskost hrabrost, a njeznost kukavnost. A klonim se i onih koji misle da je brbljanje mudrost, a sutnja neznanje."

4 komentara

  1. gost u prijateljskom danu:) svakako da ima smisla…ali moglo je mozda drugacije

    senorita* kako god tu sam, a to je valjda najvaznije
    hvala ti:*

    jasanstav* pa kako najvise vremena u zivotu provedem sama sa sobom a volim pozitivne vibracije, sta mi drugo preostaje:)

Komentariši